Thursday, September 1, 2011

Όλγα Πολίτη - Το πιπινίζειν εστί φιλοσοφείν

Η Όλγα έχει περάσει από τις τηλεοπτικές οθόνες μας για την Επαφή, το Αν μ' αγαπάς και τις Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα. Ήταν θέμα χρόνου να περάσει και από εδώ........
'Ολγα Πολίτη - maxim_online_2062

Ηθοποιός, λοιπόν... Από άποψη ή από χόµπι;
Μου αρέσει το θέατρο και το ξεκίνησα όταν ήµουν στο σχολείο. Το κάνω επειδή µου αρέσει, αλλά δεν ξέρω αν θα ασχοληθώ επαγγελµατικά, γιατί δεν ξέρω αν θα καταφέρω να ζήσω από αυτό. Θέλω να πάω στις ΗΠΑ για να παρακολουθήσω µαθήµατα και να αποκοµίσω εµπειρίες. Στην Αµερική, αν έχεις ταλέντο, πετυχαίνεις. Εδώ για να πετύχεις σίγουρα πρέπει να έχεις και αλλού ταλέντο.

Έχεις το ίδιο άσχηµη γνώµη και για τους Έλληνες;
Οι Έλληνες έχουν αρχίσει να φτιάχνονται πολύ, όπως και οι Ελληνίδες, που προσέχουν πολύ τον εαυτό τους. Το κακό είναι ότι οι άντρες κοιτάνε την εξωτερική τους εµφάνιση και δεν συµπεριφέρονται σωστά. Εγώ θέλω ο άλλος να είναι καλό παιδί, να µε αγαπάει και να µε σέβεται. Και το ζητάω, το περιµένω: ένα καλό παιδί που θα µε κάνει να νιώσω όµορφα.

Για να το λες αυτό, µάλλον την έχεις πατήσει και έχεις πληγωθεί.
Ναι, αλλά όλα είναι µέσα στη ζωή και χρειάζονται. Οι δυσκολίες µε κάνουν πιο σκληρή, κι έτσι τις ξεπερνάω πιο εύκολα.

Άρα δεν είσαι της ξεπέτας και του περιστασιακού...
One night stand δεν έχω κάνει ποτέ, κι ας µην το πιστέψουν κάποιοι που θα δουν τη φωτογράφιση µε το µαγιό και θα πουν: «Τώρα µας το παίζει κυρία αυτή;».

Υπάρχουν τέτοιοι άντρες;
Πρέπει να µου κάνεις πλάκα, έτσι; Ήρθε κάποιος ένα βράδυ και µου χούφτωσε τον κώλο στην ψύχρα. Έγινα έξω φρενών, γύρισα, τον έβρισα, και το θέµα έληξε.

Μήπως ήσουν κάπως προκλητική; Φορούσες τίποτα «δολοφονικό»;
Μια χαρά ήµουν. Είµαι προκλητική όσο πρέπει όταν βγαίνω. Ούτε πάω µε την κελεµπία, αλλά ούτε και ντύνοµαι λες και επιτρέπω τα πάντα στους άντρες. Αντιθέτως, δίνω πολύ λίγα δικαιώµατα.

Έτσι όµως µειώνεις αρκετά τις πιθανότητες για να βρεις κάποιον...
Ακόµα δεν έχω βρει αυτό που θα µε κρατήσει. Είναι επιλογή να είµαι µόνη µου. Λυπάµαι, αλλά στην αρχή, όταν γνωρίζεις τον άλλο, λες «εδώ είµαστε», όµως στη συνέχεια αντιλαµβάνεσαι ότι δεν σου κάνει.

Για να σου «κάνει» κάποιος τι πρέπει να έχει;
Στην αρχή κοιτάω την εµφάνιση. Μου αρέσουν οι µελαχρινοί. Τους προτιµώ. Όµως από εκεί και πέρα το θέµα είναι τι θα πει, πώς θα µιλήσει κι αν θα έχει νόηµα να ασχοληθώ µαζί του. Αυτό έχει να κάνει µε το χαρακτήρα του και όχι µε το πόσο όµορφος είναι.

Θα τον «τρέξεις» µέχρι να του δώσεις ανταµοιβή;
Ναι, µόνο και µόνο για να δω αν µε θέλει πραγµατικά και όχι για να περάσουµε καλά ένα βράδυ. Άλλωστε για να κάνω σεξ µε κάποιον πρέπει να έχω επικοινωνία µαζί του. ?εν γίνεται διαφορετικά. Το σεξ είναι ένα εγκεφαλικό παιχνίδι.

Παιχνίδι που αξίζει πολλά;
Για µένα το σεξ δεν είναι το παν, αν και παίζει σηµαντικό ρόλο. Μπορεί και να καθόµουν σε µια σχέση χωρίς καλό σεξ, αρκεί να µε κάλυπτε συναισθηµατικά. Ενώ µε κάποιον που θα ήταν µαλάκας θα έφευγα ακόµα κι αν το σεξ ήταν τέλειο. Το σεξ είναι σηµαντικό σε µια σχέση και πρέπει να γίνεται πολλές φορές τη µέρα, πρωί και βράδυ, αλλά δεν υπάρχει µόνο αυτό όταν είσαι µε κάποιον.

Πού σε πλησιάζουν οι άντρες περισσότερο: στο κλαµπ, στην παραλία ή στο γυµναστήριο;
Και στο κλαµπ και στο γυµναστήριο και στην παραλία. Ακόµα και στο δρόµο, όπου είσαι ντυµένη απλά, θα έρθουν να σου µιλήσουν. Στην παραλία, βέβαια, από τη στιγµή που είσαι µε µαγιό, είναι λογικό, όπως και στο γυµναστήριο, που θα σκύψεις για να πιάσεις ένα βαράκι και όλα αυτά. Πολλές γυναίκες πάνε στο γυµναστήριο µόνο για να κάνουν παιχνίδι. Τους αρέσει το όλο σκηνικό.

Πιστεύεις ότι θα σε παρεξηγήσουν µε αυτή τη φωτογράφιση που έκανες;
Ο κόσµος, αν θέλει να σε παρεξηγήσει, µπορεί να πιαστεί και από το πιο µικρό. Έχω πολλούς φίλους άντρες, µε τους οποίους πάντα τα πήγαινα καλύτερα. Αυτό το παρεξηγούν, χρεώνοντάς µου κάθε βδοµάδα και άλλον άντρα.

Οι φίλοι σου θα την κρατήσουν τη φωτογράφιση για να σε καµαρώνουν;
Πιστεύω ότι δεν θα την κρατήσουν, αλλά, αν είναι να µε καµαρώνουν, δεν πειράζει, χαλάλι…

ΣΕΞΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΓΑ

Σέξι ρόλος: «Της Πέμυς Ζούνη στο Κλείσε τα μάτια. Είμαι φαν της Ζούνη. Είναι θεά!».
Σέξι άντρας: «Ορλάντο Μπλουμ, χωρίς δεύτερη σκέψη».
Σέξι γυναίκα: «Μου αρέσει πάρα πολύ η Λίντσεϊ Λόχαν, απλώς έχει μπλέξει με την Πάρις Χίλτον, κι αυτό δεν είναι και το καλύτερο που μπορεί να σου τύχει».
Σέξι χορός: «Το τάνγκο. Διεγείρει το πάθος, είναι προκλητικό, αλλά μένει εκεί».
Σέξι υποκοριστικό: «“Πασχαλίτσα”. Όχι “μωρό μου”, πάντως».
Σέξι δώρο: «Σίγουρα τα εσώρουχα».
Σέξι εσώρουχα: «Μαύρα ή κόκκινα, διαφανή ή να έχουν πάνω φουντάκια, να ανοίγουν στο πλάι κτλ.».
Σέξι σημείο του σπιτιού: «Πολλά. Θα πω όμως τον καναπέ όπου βλέπεις τηλεόραση. Προσπαθείς να αποσπάσεις την προσοχή του άντρα από αυτήν, π.χ. περνώντας από μπροστά γυμνή».
Σέξι μέρος εκτός σπιτιού: «Αυτοκίνητο, παραλία και, φυσικά, σκάφος στη θάλασσα».

0 comments:

Post a Comment